• Головна
  • Чим займається новий відділ з питань управління комунальним майном Лозівської міськради
15:38, 29 липня 2021 р.

Чим займається новий відділ з питань управління комунальним майном Лозівської міськради

Чим займається новий відділ з питань управління комунальним майном Лозівської міськради

У Лозівській міськраді запрацював новий відділ – з питань управління комунальним майном. Попередній відділ з обліку житла ліквідували. Ми розпитали керівника нового відділу Миколу Пономаря про те, чим займається відділ та скільки людей у ньому працюють.

  • Чим займається відділ з питань управління комунальним майном?

В першу чергу відділ займається організацією роботи обліку майна, що знаходиться у комунальній власності Лозівської тергромади, розповів керівник відділу Микола Пономар. Також відділ займається передачею об’єктів в оренду, приватизацією житла, ставить людей на квартирний облік та іншим.

«Ми до продажу або до оренди не будемо мати відношення. Ми заключили договір з харківською товарною біржею, через яку все це буде проходити», – зазначив керівник.

Також відділ шукає покупців чи орендарів на різні об’єкти, щоб приміщення не пустували.

«Шукаємо покупців на ці об’єкти, в основному в селах, це те майно, яке не використовується, щоб воно не пропало. Це колишні школи, ФАПи. Якщо не знайти на них власника або орендаря, об’єкти впадуть, їх розграблять і комунальне майно буде втрачене», – розповів Микола Пономар.

Чим займається новий відділ з питань управління комунальним майном Лозівської міськради, фото-1

За словами керівника, є майно, що не стоїть на обліку, відділ також ним займається.

«Є будинки пустуючі і квартири. Люди повиїжджали більше 15 років. Власності може позбавити лише суд. Туди виходить юрвідділ, а нам передає приміщення для встановлення власників майна», – зазначив керівник.

  • Що входить у поняття «комунальне майно»?

Комунальне майно – це все, що належить громаді: приміщення, квартири, будинки, транспорт. В обов’язки відділу не входить облік техніки, наприклад комп’ютерів, цим займаються самі балансоутримувачі цих речей.

  • Скільки людей працює у новому відділі та що з попереднім відділом з обліку житла?

У штаті нового відділу 9 людей, зараз працюють 8 робітників, вакантна посада заступника начальника відділу, говорить Микола Пономар.

Попередній відділ ліквідували, з нього створили 2 сектори, кілька людей перейшли звідти. Функції попереднього відділу перейшли до нового, до них додали нові повноваження.

Ми є у Telegram. Приєднуйтесь, на вас чекають тільки перевірені новини

Читайте також: Лозівська громада судитиметься з виробником пам’ятника у сквері «Захисників України»

У Лозовій шукають молодь, яку залучатимуть до вирішення питань у молодіжній сфері

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#відділ з питань управління комунальним майно #міська рада #новий відділ #Микола Пономар
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...