• Головна
  • Три популярні поломки у роботі стартера: що це може бути і як відремонтувати
Новини компаній
16:20, 2 грудня 2022 р.

Три популярні поломки у роботі стартера: що це може бути і як відремонтувати

Новини компаній
Три популярні поломки у роботі стартера: що це може бути і як відремонтувати, фото-1

Стартер працює завжди, якщо автомобіль у русі. Кожне ввімкнення двигуна – це завдання для стартера дати первинний імпульс для початку роботи всієї системи. Саме тому якісна робота стартера – це впевненість у якості роботи всього авто. Заміна стартера чи ремонт його окремих частин дозволить виконати найголовніше завдання – відновити мобільність автомобіля.

Компанія АльтСтар пропонує якісні запасні частини, як офіційний постачальник від промислових виробників запчастини практично до всіх відомих моделей та марок автомобілів. Тут можна придбати генератор, підшипники, датчики, деталі електросистеми, стартер за ціною, яка приємно здивує оптимальністю за співвідношенням якості та вартості. Всі поставки відбуваються від безпосередніх виробників чи їх постачальників на оптовий і роздрібний ринок. Саме тому ціни та умови постачання вигідні та цікаві як для постійних клієнтів, що купуватимуть великі партії товару, так і для тих ,кому потрібно купити одну деталь для конкретної моделі авто.

Витратні та швидкозношувані деталі є у великому асортименті, що допомагає у миттєвому доступі до потрібних запчастин і відновлення руху власного чи комерційного транспорту. Наприклад у асортименті редуктор стартера, шківи та ротор генератора, датчики температурні та тиску, підшипники всіх застосувань та інше.

Щітки стартера: витратна деталь яка швидко зношується

Одна з найбільш швидкозношуваних деталей стартера – щітки. Вони не тільки виконують головну роль у забезпеченні руху ротора, але і постійно перебувають у подвійному тиску струму та механічного впливу. Тому за певний час вони починають зменшуватись у розмірах та не дають необхідного контакту із іншими електропровідними деталями. Заміна щіток – стандартна ремонтна процедура і зазвичай, вона виконується навіть без демонтажу самого стартера.

Бендикс стартера

Ще одна деталь, яка може виходити із ладу внаслідок того, що вона здійснює постійно механічний рух. Будь-яка механіка, особливо у деталях які часто використовуються, може отримати порушення цілісності металу, конструкції чи з’єднань. Знову ж найчастіша причина цього – фізичний знос окремих фрагментів деталі. Передбачити наперед знос такої деталі практично неможливо. Єдине, що може на це вказувати – «випадання» під час старту і необхідність виконання не однієї спроби запуску двигуна, а декількох до досягнення результату.

Редуктор стартера

Це власне завершення трійки найпопулярніших поломок конструкції. Редуктор виконує роль механізму перетворення великої швидкості вала на малу швидкість, але із значним показником моменту. Ці механічні перетворення мають значне навантаження. Тому поломки теж достатньо часті і можуть виникати внаслідок того самого фізичного стирання зубчастих коліс та виникнення перенавантажень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...